OGŁOSZENIA

Ogłoszenie z dn. 18.11.2024

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów poszukuje kandydatów na oficerów łącznikowych, koordynatorów oficerów łącznikowych oraz oficerów akredytacyjnych, którzy będą obsługiwać delegacje zagraniczne przyjeżdżające do Polski w okresie trwania polskiej prezydencji w Radzie UE (I połowa 2025 r.). Oferta nawiązania współpracy skierowana jest przede wszystkim do studentów i absolwentów zainteresowanych polityką europejską i dyplomacją, którzy chcieliby zaangażować się w ten ważny dla Polski projekt. Szczegółowe informacje na temat możliwości współpracy znajdują się na stronie https://www.randstad.pl/kprm/.

Ogłoszenie z dn. 07.10.2024

Opiekunowie pierwszego roku na kierunkach:

Zarzadzanie. Dr inż. Magdalena Mrozik. magdalena.mrozik@pcz.pl

Management. Dr inż. Anna Albrychiewicz – Słocińska. a.albrychiewicz-slocinska@pcz.pl

Logistics. Dr hab. Marta Starostka – Patyk, Prof. PCz. m.starostka-patyk@pcz.pl

Design i zarządzanie projektami/I stopień. Dr Agata Kilesińska. agata.kielesinska@pcz.pl

Design i zarządzanie projektami/II stopień. Dr inż. Joanna Pikuła – Małachowska. j.pikula-malachowska@pcz.pl

Zarządzanie w turystyce i sporcie. Dr Aneta Włodarczyk. aneta.wlodarczyk@pcz.pl

Bezpieczeństwo i higiena pracy. Dr Marta Niciejewska. marta.niciejewska@pcz.pl

Angielski język biznesu. Dr Marta Wiśniowska. marta.wisniowska@pcz.pl

Zarządzanie jakością i produkcją oraz Quality and production management. Dr hab. Inż. Manuela Ingaldi, Prof. PCz. manuela.ingaldi@pcz.pl

Finanse i rachunkowość w biznesie. Dr inż. Sylwia Kowalska. sylwia.kowalska@pcz.pl

Logistyka oraz Logistyka inżynierska. Dr inż. Dariusz Krzywda. dariusz.krzywda@pcz.pl

Ogłoszenie z dn. 03.07.2024

GODZINY PRACY DZIEKANATU (lipiec; wrzesień) 

poniedziałek, wtorek:           10.00 – 13.00

czwartek, piątek:                   10.00 – 13.00

sierpień – Dziekanat nieczynny

Ogłoszenie z dn. 07.06.2024 Uruchomiono usługę elektronicznej legitymacji studenckiej w aplikacji mObywatel - mLegitymacja

Z przyjemnością informujemy, iż uruchomiono w Politechnice Częstochowskiej usługę elektronicznej legitymacji studenckiej w aplikacji mObywatel ("mLegitymacja"). Wierzymy, że możliwość zapomnienia o noszeniu w portfelu tradycyjnego dokumentu zwiększy komfort naszych studentów. Więcej informacji na stronie: https://wz.pcz.pl/aktualnosci/uruchomiono-usluge-elektronicznej-legitymacji-studenckiej-333.html 

Ogłoszenie z dn. 16.01.2024 egzamin z przedmiotu Marketing

Informacja dla Studentów, którzy nie zdali egzaminu z przedmiotu „Marketing” prowadzonego przez prof. Arnolda Pabiana w semestrze letnim 2023 i kwalifikują się do ponownego przystąpienia do tego egzaminu. Ponowny egzamin z powyższego przedmiotu odbędzie się w terminach określonych poniżej.
Egzamin Termin I - 29 stycznia 2024 (poniedziałek), godzina 9.00 sala WZ2
Egzamin Termin II - 5 luty 2024 (poniedziałek), godzina 9.00, sala WZ2
prof. zw. dr hab. Arnold Pabian

Ogłoszenie z dn. 5.12.2023 Stypendia

Studenci studiów stacjonarnych, którzy mają przyznane stypendium socjalne (na USOSweb, w zakładce "dla studentów" --> "stypendia" wyświetla się kwota przyznania na "Liście przyznanych wypłat stypendiów"), w dniach 1-8 grudnia 2023 są zobowiązani do osobistego odbioru decyzji (należy okazać legitymację lub inny dokument ze zdjęciem). Decyzje negatywne (o nieprzyznaniu stypendium socjalnego) zostaną przesłane na adres wskazany we wniosku, za pośrednictwem operatora pocztowego za potwierdzeniem odbioru.

Decyzje dotyczące przyznania/nieprzyznania stypendium rektora, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz zapomóg są doręczane drogą elektroniczną w aplikacji USOSweb z wykorzystaniem zarejestrowanego w systemie adresu e­mail studenta. Po udostępnieniu przez Członka UKS podpisanej decyzji w systemie USOSweb, student na wskazany adres e-mail otrzymuje wiadomość o wydaniu decyzji. 1. Po zalogowaniu do USOSweb należy przejść do zakładki "Dla wszystkich" --> "Wnioski" --> "Lista pism administracyjnych" (menu po lewej stronie); 2. Decyzję należy odebrać klikając odnośnik "Odbierz" z prawej strony; 3. Na wskazany adres e-mail zostanie wygenerowana wiadomość z kodem, który należy wpisać, w celu odebrania decyzji. ; Od decyzji przysługuje odwołanie do Odwoławczej Komisji Stypendialnej Politechniki Częstochowskiej. Odwołanie należy wnieść w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania decyzji za pośrednictwem organu, który wydał przedmiotową decyzję.

Ogłoszenie z dn. 27.10.2023

Zmiana godzin pracy Dziekanatu w dniu 31.10.2023
Informujemy, że w związku z godzinami rektorskimi w dniu 31.10.2023r. Dziekanat studiów stacjonarnych i niestacjonarnych Wydziału Zarządzania będzie czynny do godziny 12.00.

Ogłoszenie z dn. 18.10.2023

Start kariery w branży chemicznej. Spotkanie z przemysłem chemicznym dla studentów, doktorantów i absolwentów.  Polska Izba Przemysłu Chemicznego (PIPC) serdecznie zaprasza wszystkich studentów i środowiska uczelniane do udziału w spotkaniu z przedstawicielami największych firm branży chemicznej w Polsce: Grupy CIECH, Grupy ORLEN, BASF Polska, Amargo i Symbase. Więcej informacji na stronie Wydziału.

Ogłoszenie z dn. 16.10.2023

Studenci I roku studiów niestacjonarnych pierwszego stopnia oraz absolwenci innych Uczelni, którzy rozpoczęli studia II stopnia. W sobotę 21 października o godz. 10.30 w sali WZ-1 w Auli Wydziału Zarządzania odbędzie się spotkanie organizacyjne z kierownikiem dydaktycznym i kierownikiem dziekanatu oraz obowiązkowe szkolenie z platformy e-learningowej. Zajęcia przed i po spotkaniu odbywać się będą według obowiązującego planu zajęć.

Ogłoszenie z dn. 9.10.2023

Bezpłatne konsultacje psychologiczne

Szanowni Państwo, Pełnomocnik Rektora ds. wsparcia psychologicznego – dr Małgorzata Randak- Jezierska informuje studentów, doktorantów i pracowników Politechniki Częstochowskiej o możliwości skorzystania z bezpłatnych konsultacji psychologicznych. Terminy konsultacji w semestrze zimowym 2023/24. Konsultacje prowadzone są w następujących dniach tygodnia:

Wtorek – 15.10 – 18.10
Środa – 09.00 – 11.00
Czwartek – 14.00 – 17.00

Dr Ewelina Krzyżowska udziela wsparcia psychologicznego w języku angielskim we wtorki w godzinach: 11:00 - 12:30 (co drugi tydzień).
Dr Ewelina Krzyżowska provides psychological support in English on Tuesdays from 11.00 a.m. to 12.30 p.m. (every other week).

Miejsce konsultacji:  Konsultacje psychologiczne odbywają się w DS nr 2 Bliźniak w pokoju nr 2 (ul. Akademicka 5).
Sposób zapisów:  Zapisy na konsultacje odbywają się drogą mailową pod adresem: psycholog@pcz.pl
W uzasadnionych przypadkach na konsultację można zgłosić się również bez wcześniejszego umówienia się, jednak w takim przypadku pierwszeństwo mają osoby, które wcześniej umówiły się na wizytę.

Ogłoszenie z dn. 28.09.2023  Elektroniczna legitymacja studencka

Wniosek o wyrobienie legitymacji, student generuje z USOSweb (po prawej stronie zakładka DOKUMENTY – elektroniczna legitymacja), drukuje, podpisuje i przynosi do dziekanatu wraz dowodem wpłaty.

Opłatę w wysokości 22 zł student wpłaca na indywidualny numer rachunku bankowego (moduł płatności).

Ogłoszenie z dn. 15.09.2023

Zmiana godzin pracy Dziekanatu w dniu 18.09.2023

Informujemy, że w związku ze szkoleniem pracowników w dniu 18.09.2023r. Dziekanat będzie nieczynny.

Ogłoszenie z dn. 15.09.2023

Studenci I roku studiów stacjonarnych: 

Zapraszamy wszystkich studentów I roku studiów stacjonarnych na Inaugurację Roku Akademickiego, która odbędzie się 4 października 2022 roku o godzinie 10.00 w Auli Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, al. Armii Krajowej 19.

Po Inauguracji odbędzie się obowiązkowe szkolenie z obsługi platformy e-learningowej oraz przekazane zostaną informacje w sprawie zaliczenia obowiązkowego szkolenia dotyczącego bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia.

Zmiana godzin pracy Dziekanatu w dniu 07.09.2023

Informujemy, że w związku ze szkoleniem pracowników w dniu 07.09.2023r. Dziekanat będzie nieczynny.

Ogłoszenie z dn. 01.09.2023 - wnioski i oświadczenia dla studentów

Informujemy, że od dzisiaj tj. 01.09.2023 roku w systemie USOSweb została uruchomiona zakładka wnioski i oświadczenia dla studentów dotyczące toku studiów adresowane do Kierownika dydaktycznego (pliki docx. wersja w j. polskim).

Pliki w nowej zakładce są przygotowane jako formularze do uzupełnienia z rozwijanych list; student wypełnia dokument w programie word, drukuje, własnoręcznie podpisuje i przynosi do Dziekanatu.

Ogłoszenie z dn. 31.03.2023 - Konferencja Naukowa "Statystyka na co dzień"

Zachęcenie studentów/doktoratów do wzięcia udziału w II Interdyscyplinarnej Studenckiej Konferencji Naukowej „Statystyka na co dzień”, organizowanej przez Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej w partnerstwie z Filią Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie. Konferencja odbędzie się w terminie 12 maja 2023r. w formie hybrydowej, czyli stacjonarnie w budynku Wydziału Inżynierii Zarządzania PB oraz za pośrednictwem platformy internetowej Microsoft Teams. Udział w Konferencji jest bezpłatny. Celem konferencji jest stworzenie możliwości zaprezentowania osiągnięć naukowych, wyników badań oraz wymiana doświadczeń w zakresie wykorzystania narzędzi statystycznych. Konferencja jest adresowana do studentów studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz słuchaczy szkół doktorskich. Uczestnicy będą mogli zaprezentować swoje osiągnięcia w obszarze wykorzystania narzędzi statystycznych w różnych obszarach nauki. 
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji poprzez wypełnienie zgłoszenia uczestnictwa w terminie do 26.04.2023 r. poprzez formularz.  Artykuły, przesłane na adres mailowy organizatorów (wiz.konferencjaiskn@pb.edu.pl) do dnia 15.05.2023 r., spełniające wymogi redakcyjne, które uzyskają pozytywne recenzje, zostaną wydane w czasopiśmie „Akademia Zarządzania” (20 pkt).

Szczegółowe informacje dotyczące Konferencji znajdą Państwo na stronie.

Ogłoszenie z dn. 22.02.2023 - Wybory Samorządu Studenckiego

Przypominamy, że w związku z planowanymi wyborami na Przewodniczących Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego Politechniki Częstochowskiej w dniu 23.02.2023r.  będą obowiązywać godziny rektorskie na wszystkich Wydziałach w poszczególnych godzinach

Wydział Zarządzania 9.00-10.00
Wydział Infrastruktury i Środowiska 10.00-11.00
Wydział Budownictwa 11.00-12.00
Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki 12.00-13.00
Wydział Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów 13.00-14.00
Wydział Elektryczny 14.00-15.00

Wybory na Przewodniczących Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego Politechniki Częstochowskiej odbędą się w formie ZDALNEJ! W celu zagłosowania w Wyborach Samorządu Studenckiego studenci muszą zapisać się do jednego z następujących kursów: 
Wydział Budownictwa: https://moodle2022.pcz.pl/course/view.php?id=1283 
Wydział Elektryczny https://moodle2022.pcz.pl/course/view.php?id=1282
Wydział Infrastruktury i Środowiska https://moodle2022.pcz.pl/course/view.php?id=1281
Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki https://moodle2022.pcz.pl/course/view.php?id=1284
Wydział Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów https://moodle2022.pcz.pl/course/view.php?id=1285
Wydział Zarządzania https://moodle2022.pcz.pl/course/view.php?id=1280

Ogłoszenie z dn. 15.02.2023 - Wybory Samorządu Studenckiego

Informacje na stronie głównej Politechniki - link

Ogłoszenie z dn. 10.02.2023 - Ogłoszenie - stypendia na semestr letni 2022/2023

Informacje na stronie głównej Politechniki - link

Ogłoszenie z dn. 12.10.2022 - Studenci I roku studiów niestacjonarnych pierwszego stopnia

W sobotę 15 października o godz. 9.30 w sali WZ-1 w Auli Wydziału Zarządzania odbędzie się spotkanie organizacyjne z kierownikiem dydaktycznym i kierownikiem dziekanatu oraz obowiązkowe szkolenie z platformy e-learningowej.

Zajęcia przed i po spotkaniu odbywać się będą wg obowiązującego planu (pierwszy wykład rozpoczynający się o godz. 8.00 zostanie skrócony do godz. 9.20).

Ogłoszenie z dn. 4.10.2022

SZKOLENIE BIBLIOTECZNE

Terminarz szkolenia bibliotecznego dla studentów I roku studiów stacjonarnych I stopnia w roku akademickim 2022/2023, które odbędzie się w Bibliotece Głównej Al. Armii Krajowej 19B, piętro II Czytelnia Zbiorów Specjalnych pok. 309:

6.10.2022 (czwartek)
9.00 – angielski język biznesu gr. 1
10.00 – angielski język biznesu gr. 2
11.00 – bezpieczeństwo i higiena pracy gr. 1
12.00 – design i zarządzanie projektami gr. 1
13.00 – design i zarządzanie projektami gr. 2

7.10.2022 (piątek)
9.00 – finanse i rachunkowość w biznesie gr. 1
10.00 – finanse i rachunkowość w biznesie gr. 2
11.00 – finanse i rachunkowość w biznesie gr. 3
13.00 – logistyka gr. 3

10.10.2022 (poniedziałek)
9.00 – logistyka inżynierska gr. 1
10.00 – logistyka inżynierska gr. 2
11.00 – logistyka gr. 1
12.00 – logistyka gr. 2

11.10.2022 (wtorek)
10.00 – zarządzanie gr. 1
11.00 – zarządzanie gr. 2
12.00 – zarządzanie w turystyce i sporcie gr. 1

Ogłoszenie z dn. 03.10.2022

Ze względu na uroczystości inauguracyjne zajęcia dnia 04.10.2022 i 5.10.2022 odbywać się będą od godziny 14.00.

Plan zajęć dla studentów studiów niestacjonarnych

Bezpieczeństwo i higiena pracy
I stopnia
semestr 3 - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022
semestr 5 - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022
semestr 7 - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022 
II stopnia
semestr 2 - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022

Finanse i rachunkowość w biznesie
I stopnia
semestr 5 MF - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022
semestr 5 RiP - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022

Finanse i rachunkowość w biznesie
II stopnia
semestr 3 MF - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022
semestr 3 RiP - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022

Logistyka
II stopnia
semestr 3 - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022

Logistyka inżynierska
semestr 3 - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022
semestr 7 ISL - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022
semestr 7 ZIT - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022

Zarządzanie jakością i produkcją
I stopnia
semestr 3 - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022
semestr 5 - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022
semestr 7 - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022
II stopnia
semestr 2 - zjazdy: 1.10.2022 i 2.10.2022

Ogłoszenie z dn. 21.09.2022

Studenci I roku studiów stacjonarnych. Zapraszamy wszystkich studentów I roku studiów stacjonarnych na Inaugurację Roku Akademickiego, która odbędzie się 5 października 2022 roku o godzinie 10.00 w Auli Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, al. Armii Krajowej 19. Po Inauguracji odbędzie się obowiązkowe szkolenie z obsługi platformy e-learningowej oraz przekazane zostaną informacje w sprawie zaliczenia obowiązkowego szkolenia dotyczącego bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia.

Ogłoszenie z dn. 1.07.2022

Godziny otwarcia dziekanatów w miesiącu lipcu i sierpniu

LIPIEC

Poniedziałek: 9.00 – 13.00
Wtorek: 9.00 – 13.00
Środa: nieczynne
Czwartek: 9.00 – 13.00
Piątek: 9.00 – 13.00

SIERPIEŃ – nieczynne

Informujemy, że w związku z organizacją uroczystości z okazji „Dnia Kobiet” dziekanaty Wydziału Zarządzania dnia 08.03.2022 roku będą czynne: Pokój 111, 115 i 013 – od 8.00 do 11.00; Pokój 109 i 012 – od 14.00 do 16.30

Komunikat z dn. 19.07.2022

Informacje na temat odbioru dyplomów dostępne są na stronie internetowej https://pcz.pl/student/odbior-dyplomow
Kontakt do Biura Obsługi Studentów Działu Nauczania  https://pcz.pl/student/stypendia/biuro-obslugi-studentow---kontakt

Ogłoszenie z dn. 7.03.2022

Dofinansowanie dla niepełnosprawnych studentów i doktorantów PCz - program Aktywny Samorząd - pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym.  Studenci oraz doktoranci posiadający orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności mogą ubiegać się o dofinansowanie w ramach programu Aktywny Samorząd – moduł II - pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym.
1 marca ruszył nabór wniosków w programie Aktywny Samorząd finansowanym ze środków PFRON.
Wzorem ubiegłych lat będzie można, w ramach modułu II tego programu, uzyskać dofinansowanie do kosztów kształcenia. Wnioski można składać poprzez platformę SOW (System Obłsugi Wsparcia) PFRON.
Jeżeli składasz wniosek po raz pierwszy lub nie wiesz jak to zrobić skontaktuj się z pracownikami BON. Pomożemy.
Termin składania wniosków upływa 31.03.2022 r. Więcej informacji na stronie PFRON.

Ogłoszenie z dn. 02.03.2022

Szanowni Państwo - zapraszamy do zapoznania się z poniższym komunikatem i  wzięcia udziału w badaniu.

Drodzy Państwo, Jestem doktorantką VI roku Stacjonarnych Studiów Doktoranckich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w Katedrze Gospodarki Narodowej i przeprowadzam ogólnopolskie badanie dotyczące gospodarki współdzielenia skupiające się na ludziach młodych. 
Moja dysertacja poświęcona jest zmianom w zachowaniach młodych konsumentów w odniesieniu do gospodarki współdzielenia w trakcie pandemii Covid-19. Zwracam się z uprzejmą prośbą o udostępnienie linku do kwestionariusza ankiety: https://b.link/sharingeconomy studentom Państwa Uczelni lub zamieszczenie informacji na stronie uczelnianej. 
Zebrane odpowiedzi pozwolą mi na dogłębną analizę zachowań młodych osób w kontekście korzystania z sharing economy w Polsce. Prawdziwość badania potwierdza informacja na oficjalnej stronie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego http://www.wz.uw.edu.pl/aktualnosci/44762/jak-mlodzi-korzystaja-z-gospodarki-wspoldzielonej

Będę ogromnie wdzięczna za okazaną pomoc. 
Z wyrazami szacunku, Monika Sawicka

Ogłoszenie z dn. 31.01.2022

Terminy zdalnych konsultacji pracowników Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, obowiązujące w okresie trwania sesji egzaminacyjnej oraz przerwy międzysemestralnej w roku akademickim 2021/2022, dostępne są na platformie e-learningowej tutaj.

Ogłoszenie z dn. 19.01.2022

Wytyczne w przypadku składania wniosku o przyznanie stypendium rektora za osiągnięcia z poprzedniego roku studiów znajdują sie pod adresem: https://pcz.pl/aktualnosci/komunikat-dla-studentow-69.html

Ogłoszenie z dn. 14.01.2022

Harmonogram egzaminów został umieszoczony w dziale "Student" / w menu po lewej stronie "Harmonogram egzaminów".

Ogłoszenie z dn. 13.01.2022

Przypominamy, że zgodnie z § 18 Regulaminu studiów zaliczenie semestru oraz potwierdzenie uzyskania wpisu na kolejny semestr studiów dokonywane jest w systemie informatycznym Politechniki (USOS) i powinno nastąpić nie później niż przed rozpoczęciem nowego semestru. W związku z powyższym student, który nie otrzymał wszystkich wpisów zobowiązany jest w terminie do 16.02.2022 r. do złożenia do dziekanatu odpowiedniego podania odnośnie wpisu warunkowego na kolejny semestr lub powtarzania semestru zgodnie z obowiązującym Regulaminem studiów. Brak złożonego w terminie podania będzie powodował brak stosownej adnotacji w systemie USOS, co wiązać się będzie m.in. z brakiem dostępu do planu zajęć czy brakiem możliwości przypisania do grupy zajęciowej. Wobec osób, które nie złożą podań w terminie wszczęta zostanie procedura skreślenia z listy studentów.
Studenci, którzy nie uzyskają wszystkich zaliczeń i egzaminów z przedmiotów semestru zimowego mogą ubiegać się o wpis warunkowy na semestr następny w przypadku długu kredytowego nie większego niż 10 punktów ECTS lub braku zaliczenia z dwóch przedmiotów. Student, który nie spełnia warunków wpisu na semestr następny, może ubiegać się o powtarzanie semestru, przed rozpoczęciem nowego semestru.

Ogłoszenie z dn. 17.11.2021

Piąta edycja programu "Legia Akademicka". Legia Akademicka to program skierowany do studentów  i studentek, którzy chcą odbyć szkolenie wojskowe, uzyskać stopień wojskowy oraz myślą o przyszłej służbie zawodowej. Program składa się z części teoretycznej i praktycznej. Niezbędne szczegóły znajdują się tutaj.

Ogłoszenie z dn. 12.10.2021

Szanowni Państwo, w zakładce Student - Stypendia pojawiły się informacje na temat wsparcia finansowego dla Studentów. Osoby zainteresowane  mogą pobrać folder informacyjny tutaj.

Ogłoszenie z dn. 07.10.2021

Studenci I roku studiów niestacjonarnych pierwszego stopnia. W sobotę 9 października o godz. 9.00 w sali WZ-1 w Auli Wydziału Zarządzania odbędzie się spotkanie organizacyjne z kierownikiem dydaktycznym i kierownikiem dziekanatu oraz obowiązkowe szkolenie z platformy e-learningowej. Zajęcia przed i po spotkaniu odbywać się będą wg obowiązującego planu.

Ogłoszenie z dn. 06.10.2021

Studenci I roku studiów niestacjonarnych pierwszego stopnia. W sobotę 9 października o godz. 9.00 w sali WZ-1 w Auli Wydziału Zarządzania odbędzie się spotkanie organizacyjne z kierownikiem dydaktycznym i kierownikiem dziekanatu oraz obowiązkowe szkolenie z platformy e-learningowej.

Zajęcia przed i po spotkaniu odbywać się będą wg obowiązującego planu.

Ogłoszenie z dn. 06.10.2021 - zapisy na lektorat z języka obcego

Studium Języków Obcych prowadzi zapisy na lektorat języka obcego na semestr zimowy 2021/22. Zapisy odbywają się on-line na platformie e-learningowej Politechniki Częstochowskiej i dotyczą jedynie studentów rozpoczynających naukę języka obcego.
W celu zapisania się do grupy językowej należy  kliknąć w odpowiedni link:

DLA STUDIÓW STACJONARNYCH:
https://moodle2021.pcz.pl/course/view.php?id=211

DLA STUDIÓW NIESTACJONARNYCH:
https://moodle2021.pcz.pl/course/view.php?id=212

Studenci kontynuujący naukę języka w SJO otrzymają informację dotyczącą szczegółów zajęć od prowadzących drogą elektroniczną.

Ogłoszenie z dn. 05.10.2021

Dotyczy podpisywania oświadczeń o zapoznaniu się z katalogiem opłat oraz zapoznaniu się i akceptacji warunków odpłatności za usługi edukacyjne na Politechnice Częstochowskiej przez studentów I roku.

Studenci I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia na Wydziale Zarządzania zobowiązani są do podpisania oświadczenia o zapoznaniu się z katalogiem opłat oraz zapoznaniu się i akceptacji warunków odpłatności za usługi edukacyjne na Politechnice Częstochowskiej. W związku z powyższym prosimy o zapoznanie się:

1. Ze szczegółowymi zasadami pobierania opłat za świadczone usługi edukacyjne oraz warunkami i trybem zwalniania z tych opłat określonymi w Zarządzeniu nr 172/2021 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 23.09.2021 roku w sprawie szczegółowych zasad pobierania opłat za świadczone usługi edukacyjne oraz warunki i tryb zwalniania z tych opłat.

2. Zwysokością opłat za usługi edukacyjne wprowadzone Zarządzeniem nr 131/2021 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 18.05.2021 roku w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne dla studentów rozpoczynających kształcenie w roku akademickim 2021/2022.

3. Z zasadami odpłatności za usługi edukacyjne związane z kształceniem na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia świadczone dla cudzoziemców studiujących w Politechnice Częstochowskiej określonymi w Zarządzeniu nr 215/2019 Rektora Politechniki Częstochowskiej z dnia 26.06.2019 roku w sprawie zasad odpłatności za usługi edukacyjne związane z kształceniem na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia oraz na studiach doktoranckich świadczone dla cudzoziemców studiujących w Politechnice Częstochowskiej (dotyczy studentów cudzoziemców odbywających studia na zasadach odpłatności).

Zarządzenie Rektora 131_2021
Zarządzenie Rektora 172_2021
Zarządzenie Rektora 173_2021
Zarządzenie Rektora 215_2019 

Ogłoszenie z dn. 05.10.2015

Dotyczy złożenia oświadczeń przez studentów i uczestników studiów doktoranckich przystępujących do zajęć realizowanych na terenie Politechniki Częstochowskiej.

Zgodnie z Poleceniem Kanclerza Politechniki Częstochowskiej nr 16/2021 z dnia 14.09.2021r. studenci i uczestnicy studiów doktoranckich przystępujący do zajęć realizowanych na terenie Politechniki Częstochowskiej w okresie występowania stanu epidemii wywołanego zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 składają oświadczenie o zapoznaniu się z treścią polecenia i zobowiązują się do stosowania i przestrzegania zasad i nakazów w nim zawartych.

W związku z powyższym prosimy o dostarczenie do Dziekanatu podpisanego oświadczenia w terminie do 01.10.2021r. lub najpóźniej do dnia rozpoczęcia zajęć. Osoby, które nie złożą oświadczeń i nie będą stosować się do zasad i nakazów zawartych w Poleceniach Kanclerza nie mogą uczestniczyć w zajęciach.

Oświadczenie
Polecenie nr 5/2020 Kanclerza Politechniki Częstochowskiej z dnia 29.09.2020 roku
Polecenie nr 16/2021 Kanclerza Politechniki Częstochowskiej z dnia 14.09.2021 roku

Order No5_2020
Order No16_2021
Order No16_2021_Annex

Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Politechnika Częstochowska uczelnią dostępną.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Logo Fundusze EuropejskieFlaga PolskiLogo Narodowego Centrum Badań i RozwojuFlage Unii Europejskiej