Kontakt
Dr hab. inż. Dorota Klimecka - Tatar, Prof. PCz
d.klimecka-tatar@pcz.pl
Nazwa wydarzenia | Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy i Umiejętności z Zakresu Reklamy pt. „Kreatywni w reklamie” |
Organizatorzy | Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej oraz Zespół Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. W.S. Reymonta w Częstochowie |
Adresaci | Uczniowie szkół ponadpodstawowych z terenu całej Polski, w których kształcenie daje możliwość uzyskania dyplomu w zawodzie technik reklamy. |
Idea |
Obserwując zmieniające się otoczenie, w tym zmiany społeczno-ekonomiczne, w nim zachodzące oraz rosnące wymagania na rynku pracy Olimpiada stwarza uczniom nowe możliwości rozwoju, poszerzenia horyzontów, poznania swoich mocnych stron i ich właściwego wykorzystania. Laureaci i finaliści mogą dostrzec możliwości rozwoju swojej ścieżki zawodowej i edukacyjnej. |
Rezultaty |
W pierwszej edycji Olimpiady pt. Kreatywni w reklamie udział wzięło 1229 uczniów z 52 szkół z całej Polski. Do drugiej edycji zgłosiło się 65 szkół. |
Patronaty i Partnerzy |
Patronat: Prezydenta Miasta Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk Partnerzy: Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacja Marketingowa, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz wiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. |
Uczestnicy, laureaci oraz nauczyciele uczestniczący w Olimpiadzie "Kreatywni w reklamie". Fot. Klaudia Adamczyk |
||
Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.