Olimpiada Wiedzy i Umiejętności "Kreatywni w reklamie"

Kontakt
Dr hab. inż. Dorota Klimecka - Tatar, Prof. PCz
d.klimecka-tatar@pcz.pl

Nazwa wydarzenia Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy i Umiejętności z Zakresu Reklamy pt. „Kreatywni w reklamie”
Organizatorzy Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej oraz Zespół Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. W.S. Reymonta w Częstochowie
Adresaci Uczniowie szkół ponadpodstawowych z terenu całej Polski, w których kształcenie daje możliwość uzyskania dyplomu w zawodzie technik reklamy.
Idea

Obserwując zmieniające się otoczenie, w tym zmiany społeczno-ekonomiczne, w nim zachodzące oraz rosnące wymagania na rynku pracy Olimpiada stwarza uczniom nowe możliwości rozwoju, poszerzenia horyzontów, poznania swoich mocnych stron i ich właściwego wykorzystania.

Laureaci i finaliści mogą dostrzec możliwości rozwoju swojej ścieżki zawodowej i edukacyjnej.

Rezultaty

W pierwszej edycji Olimpiady pt. Kreatywni w reklamie udział wzięło 1229 uczniów z 52 szkół z całej Polski.

Do drugiej edycji zgłosiło się 65 szkół.

Patronaty i Partnerzy

Patronat: Prezydenta Miasta Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk

Partnerzy: Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacja Marketingowa, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz wiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

olimpiada1.jpg olimpiada9.jpg olimpiada8.jpg
olimpiada2.jpg olimpiada.jpg

Uczestnicy, laureaci oraz nauczyciele uczestniczący w Olimpiadzie "Kreatywni w reklamie".

Fot. Klaudia Adamczyk

Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Politechnika Częstochowska uczelnią dostępną.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Logo Fundusze EuropejskieFlaga PolskiLogo Narodowego Centrum Badań i RozwojuFlage Unii Europejskiej