Nowe logo Wydziału Zarządzania
Zmiana dotychczasowego logotypu Wydziału Zarzadzania jest elementem rebrandingu całej Politechniki Częstochowskiej.
Nowa identyfikacja wizualna Politechniki Częstochowskiej stanowi odpowiedź na zmieniający się świat oraz potrzeby nowoczesnej komunikacji z partnerami Uczelni – pracownikami, naukowcami, studentami oraz środowiskiem biznesowym.
Wkład Uczelni w poszerzanie perspektyw, od których zależą przyszłe losy młodych inżynierów, ujęto w haśle: „kierunek na przyszłość”. Postanowiono, że znak, który jest zapisem literniczniczym, najlepiej odda charakter, cel i misje spoczywająca na Politechnice Częstochowskiej. Towarzyszące mu elementy graficzne podkreślają frazę „tech”, odwzorowując przytoczoną dewizę w wyrazisty i przekonywujący sposób.
Poszczególne znaki Wydziałów, w tym Wydziału Zarządzania, również uległy zmianie, mają odrębną kolorystykę oraz element graficzny charakterystyczny dla danej dziedziny.
Trzeba podkreślić, że nowy system identyfikacji wizualnej nie zmienia oficjalnej nazwy Uczelni, nie zmienia sztandaru Uczelni, pieczęci oraz wzoru dyplomów, nie zmienia także insygniów władz Uczelni i Wydziałów. Jest on natomiast nowym językiem wizualnym, dostosowanym do potrzeb środowisk, z którymi Uczelnia i Wydziały prowadzą codzienną komunikację, a także do kanałów, w których prowadzona jest komunikacja wizualna, szczególnie w zakresie mediów elektronicznych.