Genius Universitatis 2025
Perspektywy zapraszają uczelnie do XII edycji najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni – Genius Universitatis 2025.
Konkurs ma na celu pokazać kreatywne kampanie reklamowe oraz najlepsze praktyki marketingowe. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych, również wydziałów i instytutów.
Do każdej z kategorii konkursowych można zgłosić jedną pracę konkursową dotyczącą kampanii promocyjnej za rok akademicki 2023/24 lub 2024/25. Zgłaszający wybiera jedną z dwóch możliwych kampanii z 2 roczników, potencjalnie najlepszą.
Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej lub kilku kategoriach:
- Genius Hero
- Genius Stars
- reklama prasowa
- event
- gadżet promocyjny
- kampania w mediach społecznościowych
- film promocyjny
- branded content
- Genius AD
Zgłoszenia przyjmowane będą do 12 lutego za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy na stronie internetowej konkursu.
Prace konkursowe oceniać będzie kapituła ekspertów pod kierownictwem przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:
Joanna Bednarkiewicz |Publicis Worldwide
Bartosz Dembiński | bartoszdembinski.pl
Katarzyna Dragović | Szkoła Mistrzów Reklamy
Adam Nowakowski | Meta
Ewa Opach | IAB Polska
Jacek Szlak | Marketing przy Kawie
Piotr Płachecki| Fabryka Komunikacji Społecznej
dr Jan Zając | Sotrender
Bartosz Stawiarz | Perspektywy Press
Zgłoś prace: rejestracja-genius.perspektywy.pl
Ogłoszenie wyników nastąpi 7 marca podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie.
Partnerzy konkursu: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Szkoła Mistrzów Reklamy, Fabryka Komunikacji Społecznej, Sotrender.